AliBarlas Kızlar oğlunuzu nasıl bezliyorsunuz edep yerini yukarı kaldırarak mi yoksa normal aşağı bakar vaziyetiyle mi bı kaç yerde farklı şeyler duydum tecrübelerinizi sormak istedim
tomvejerry AliBarlas bende merak ediyorum bunu büyüklerim kaldır kapat diyolar ama öyle yaptığımda oğlum agliyor geri normal yapıyorum anlamadım 🤔
Aynenkanka AliBarlas neden öyle yapmamız lazımmış ki ilk defa duydum bunu. Normal fizyolojik duruşu nasılsa o şekilde bezliyorum olduğu gibi yani
yasminmomy AliBarlas nasıl duruyorsa öyle yapıyorum ne için kaldırıp yapılacakmış ilk defa duydum ne alaka üstelik?
AliBarlas Aynenkanka bnde öyle bağlıyorum bebeğim altı aylık hafta sonu spaya götürdük yeni de yürüteç almıştık oradaki danışman yürüteç hoppala tarzı şeylere bindirirken o şekilde bağla dedi annem falan da eskiden biz hep yukarı kaldirip bağlardık demişti daha önce benimde kafama takıldı bilgisi olan var mı diye
AliBarlas yasminmomy yürüteç hoppala.vb şeylere koyarken öyle yapmamı söyledi spadaki anne bebek danismani
papatyam-34 AliBarlas Kaldırmayı bana da dediler yumurtalıkları toplansın kaldırarak bezle diye ama ben hiç öyle yapmadım sadece pipisini düzelttim ara sıra yukarı veya yanda olunca çişi bezden çıkıyordu o yüzden hep aşağı doğru düzelttim şuan da öyle sorun olmuyor hep aşağıda 😂
ArsAyz AliBarlas Eskiler yukarı kaldır diyolar ama böyle bişeye gerek yok. Aksine bende indiriyorum hep 😄
Ysgl26 Normal duruşu nasılsa öyle kalsın eskiler bi b.k bilmiyo kusura bakmayın da ne deseler ne yapsalar hepsinin yanlış ve zararlı olduğu çıkıyo bir bir ortaya. Yukarı mı kaldırılırmış rahstsız olur hrm de zararlı..
AliBarlas Ysgl26 bana bu şekilde yapmamı söyleyen bı sürü diplomasi sertifikasi olan bj anne bebek danismaniydi ve genel olarak değil yürüteç hoppala tarzı şeylere koyarken bu şekilde yapmamı önerdi
AliBarlas Aynenkanka valla sağlıklı olmadığını bende biliyorum ama bebeğim aşırı hareketli ve ne gece ne gündüz uykusu olmayan bir çocuk uyuduğu kısımda dahi surekli hareket halinde asla durmuyor ve inanın asla abartmıyorum gün içinde yaptığım sadece bı kaşık yemek onun harici hiçbir ev işi yapamıyorum yurutec alalı daha iki gün oldu ve sadece yemek yapana kadar mecbur koyuyorum
AliBarlas Aynenkanka valla gerçekten öyle doğum yapmadan önce bnde bı çok şeyi yapmam diyordum ama malesef öyle olmuyormuş biraz biseylerle oyalansa ya da bıraz olsun uyusa kendisi de rahat edecek ama yok sürekli hareket halinde sürekli bı yerlere gitmek istiyor
AliBarlas Aynenkanka sormayın gerçekten öyleler ve bizim kedimiz de var bu arada bı tık daha zor oluyor o yüzden 🙈
mom-1 Oldugu gibi temizliyorum hiç ellemiyorum eskilerin bisey bildigi yok anca sinir ederler en iyisi kendi bildigimizi okumak👍