Kızlar 18+3 günlük hamileyim 9 buçuk aylık bi bebeğim daha var ama ben tetanoz aşısı günümü geçirdim sanırım sıkıntı olur mu bu durumu yaşayan var mı ve özel hastane takipliyim doktoruma şu an çok kızgınım ve hep özel hastaneye gidiyordum bu zamana kadar sağlık ocağı ile ilgili bi durum söz konusu da olmadığı için haber veremedim hemşire ye şu şekilde ben haber verdim kızamık aşısı olacaktı bebeğim onu yazdım ve hamile olduğumu da söyledim ve birden beni arayıp kızmaya başladı neden haber vermedn diye çok moralim bozuk yarın gidicem bu arada sağlık ocağına da