Harunsmsk bunun içeriği çok kötü ve yağ olarak ayçiçek yağı kullanıldığında bebeklere sonradan gaz sancısı yapıyor. Bana da verdiler çıkarken çöpe attım birini eksiltsem kar diye. Maalesef sağlık ocakları bunu yapıyor. İçerikleri bizden iyi bildikleri halde veriyorlar…