alya00 37.3 çıkıyor ateş ölçer uyarı veriyor. Korktum ilk kez ateşi bu kadar oldu.araştırdım38,5 tan sonra endişelenilmeli diyor nette ve bebeğimin kafası hep sıcak sizinde mi öyle normal zamanda
Hamzaninannesi1411 alya00 benim oğlum da 2 gündür ateşli soğuk kompres yapıp calpol veriyordum ama birkaç saat sonra yine yükseliyordu ateşi. Dün gece 38 buçuk oldu hemen acile gittik kan aldılar meğer kanında enfeksiyon varmış antibiyotik tedavisine başladık Biraz daha iyi. Demem o ki siz kontrol edin düşmeyen inatçı ateşse gidin acile derim belki de vucüt ısısı yükseltir yada diştir geçmiş olsun
beyzzsenturkk_ alya00 39a cıkana kadar bekleyin diyordu doktorum vücudun atesle savasması bagısıklıgı kazanması lazımmış hatta cok cok yükselene kadar ilaç falanda verme ılık duş aldır demişti
alya00 Hamzaninannesi1411 2 aylık bebeğim. Üzerindekileri çıkardım yarım saat sonra tekrar ölçücem bakalım
Ozlem2904 alya00 6ay altı ateş tehlikeli si herhalukarda gitmelisiniz. 37.5u görürse gidin ama üstü iyi mi kalın mi?
A_12ynr Mercosey bakmıyor lar iki aylık 39 a çıktı ateşi soyun dedi duş aldirin dedi bı çay kasiginn yatsı calpol verin dediler iki aylikkn yatirnca üstünü ince bir tubent ile örtün ince giydirin dediler iki gün yavaş yavaş düştü iki gün uyunadim
A_12ynr alya00 40 olunca bakmıyor lar canm soy zibinla dursun oladi ilk bir duş aldrrsin hala dusmuyisa calpol bı çay kaşığı vrrsin ama 6 saaatte bir veruceksin düşerse verme ama ateş üç gün devam ederse küçükse olsa mutlaka getirin dedi başka şehirde farklı derler bilmiyorum ama bnm bulunduğum yerde kime dediysem beklettirrler dedi inanmadm gotrdum geri gönderduler