barlasseymahasann 4 aylık olana kadar toplasam 20 defa ağızdan gaz çıkardı benim kızım 🤦🏻♀️ 40 dk uğraştığımı bilirim ki bir noktadan sonra artık beline yazık yani pıt pıt vura vura, pozisyon değiştire değiştire elimizde helak oluyordu. Bir noktadan sonra saldım ben de. 4 aylık olup hareketlenmeye başlayınca alttan üstten kendi çıkarmaya başladı. 3.5 aylık olana kadar da gaz için doktorun önerdiği şurup ile(piyasada iyi olan 4 damla denedik ama işe yaramadı o yüzden şurup kuşlandık) idare ettik onun sayesinde çok şükür sıkıntı çekmedi.