Serap- Bebeğim 5 aylık oldu emerken ıııı ııı diye inliyor resmen halsiz uykuluyken yapıyor normalde şimdi memedede yapıyor sizinkilerde de oldu mu hiç neden yapıyor sizce acaba süt mü az doymuyor mu fikir verir misiniz 🥺?
beyzzsenturkk_ Serap- dişten dolayı bizde aynısını yaşıyoruz arada doktora sordum diş olabilir dedi ama ortakulak iltihabı da olabilir getirin bakalım dedi geçince daha gitmedik damaklarına bi bakın isterseniz cok zorlanırsa diş kaşıyıcısını buzlukta biraz soğutup damaklarına sürün hafifleticektir