Damlatly Merhaba kızlar bebelac aptamil hipp denedik gaz ve kabiz yaptı sma övgü aldığı içeriği temiz diye ondan denemek için aldım ama bebegimde ishal yaptı benim gibi aynı sorunu yaşayan varmı 2 ayligiz
Zlhaanne Damlatly ama doğduğunda kullandım 3 ay kadar hiç sorun olmadı sonra Aptamile geçtim kilo alacak mı diye yine almadı hipp denedim sevmedi icmedi
Mommymom_ Sma optipro kullanıyorum baştan beri cok memnunum 3.5 aylık bebeğim hiçbir sıkıntı yaşamadık