Bugün 1 yaş aşısı olduk. Sadece 10 dk uyuyor inildeyerek uyanıyor. Ve ben bu saat oldu hala sallıyorum uyumuyor çünkü. Böyle olacağını biliyordum. Bugünlerin geçmesini uykusuz gecelerin bitmesini, hasta olacak diye bin bir takla atmak istemiyorum artık. Büyüsün kendi işini kendi görsün istiyorum. Şu 1 sene içinde çok yoruldu vücudum, beynim... bir darlık geldi. Icimi dökmek istedim