Lalezlal bu süreyi ne kadar uzun tutarsanız iyi bence, benimki normal haftasında doğdu ama ben genede kabul etmedim. Çok hassaslar ve çeşit çeşit hastalık var, yetistinde normal seyreden bir hastalık ufak bir şey bile bebişleri çok etkiliyor. Hem sizde kendinizi bu sürede toparlar iyice alisirsiniz