Aaddaa Merhaba, benim bebeğim de 23 günlük ve kulakçıklar arasında 8.5 mm delik varmış bu hastalığın ismi ASD diye geçiyor. Doktor bana delik büyük olduğu için kapanmayabilir anjio ya da cerrahi ameliyat yapılır dedi, siz hangi şehir ve hangi hastanede muayene ettirdiniz?