Vina3 eczaneden serum fizyolojik aldım bir de şırınga, şırıngaya alıyorum suyu, her iki burun deliğinden sıkıyorum çok hızlı olmadan. Youtubeden bakabilirsiniz. Benim içime sinmiyor bu tür şeyler ama mecbur yapıyoruz rahatlatması için. Ama şu da var ki sizin bebiş küçükmüş, isterseniz doktora gidin . Benim tanıdığım hastanede temizletmişti bebeğinin burnunu ❤️