Saliha_altay Kızlar 1 yaş aşımızı olduk ve 18 ay aşısi icin ekimden itibaren olarak yazılmış aşı kagidimiza ekimde ise 16 aylik oluyoruz 18 aylik olmuyoruz dikkat etmedim o gun yanlis mi yazilmis bir bilgi verebilir misiniz
Ozlem2904 Saliha_altay asm yi arayıp sorun mutlaka 18.ayda yapmaları gerekiyor 12.ayin üstünden 6ay daha gecicek
Aysegul93 Saliha_altay tam 18 ay olunca işte. Örneğin Oğlum 12 ocak 2022 doğumlu 18.ay aşısı 12.07.2023 te yapılacak