Annemle kocası ev aldılar. Sonra ayrılma aşamasına geldiler. Ayrı yaşıyorlar şu an. Mahkemeden ayrılmadılar hala nikahları var. Tapu kocasının üzerine ama annem çok altın verdi evin peşinat zamanında. Annemin derdi bu ev satılmasın, ben çok para verdim bu eve diyor. 3 Kız kardeşiz en azından size kalsın diyor ama ayrılıp evi de bölüşmüyorlar. Eşimde diyorki resmiyete ayrı olmadıkları için Kocasına bişey olsa annenle adamın kendi çocukları arasında bölünür size bişey düşmez bile diyor. Siz onun soyadından değilsiniz. Annenle,adamın 9 çocuğu arasında bölünür dedi. Size ordan bişey düşmez falan filan dedi. Annemin de amacı adamın hakkını verip bu evi bize bırakmak. Ne olur ne olmaz diye. Ama adam ayrılmaya yanaşmıyor annemde gidip dava açmıyor ayrılmak için. Şimdi ev satılsa yarısı ile ben ev alamam ki tekrar diyor o da. Benim takıldığım konu şu oldu adama bişey olsa yada anneme Allah korusun bişey olsa biz gerçekten annemin hakkına düşeni alamaz mıyız? Eşime göre annem o adamın soyadındayken adamın çocuklarına ve kendine kalırmış bize bişey düşmezmiş annemin hakkı filan.