Arkadaşlar merhaba.
2 yıl önce spinal sezeryan oldum. Dogum sonrası gecmeyen bir karın agrım var sanki karınımın ici yırtılır gibi kuvvetli bir sancı vuruyor. Ve hareket ettikce ben cok ayakta kalınca ve yürüyünce daha da artıyor..
Sol böbrekte tas varms ama kemik yanında bu karnına cok agrı yapmaz dedi dr. Tomografi icin gün verdi ama neyin nesi olabilir bu kadar karın agrısı bilmem. Karnımın icine sürekli yayılır sekilde bir kramp giriyor.. Tek dr ile kalmayaym dedim bugun baska dr gözktm karın agrısı için elle muayne etti bi sorun yok dedi ama gecmiyor iste uzun suredir cekiyorm ve bu sezeryan sonrası oldu😔 varmı yasayan veya bilen aydınlatırsa sevinirim tesekkür ederim 🙏