Omermehmetask korkma canım uzun süreli nefessiz kalıyorsa mutlaka doktora git. Benim bebeğimde yeni doğduğu zamanlar öyle yapıyordu bende boğazına bir şey takılıyor diye korkardım. Zamanla geçmişti ama dediğim gibi benimki nefessiz kalmıyordu sadece 2 3 saniye kendini toplama süreci oluyordu eğer uzun süre nefessiz kalıyorsa mutlaka git doktora.