MahiriNannesi31 nereden aldınız acaba? Böyle ürünlerin maalesef sahteleri olabiliyor. Ben senelerdir kullanıyorum hiç sinek ısırığı olmadı şükür, kendimize de kullanıyorum hatta.
Lakin bir sinek türü var, siyah sivrisinek hatta arka kısmı çizgili, kaplan sivrisinek mi ne diyorlardı. Onun ısırığı çok fena oluyor. Ekstra lavanta yağı da kullanıyorum o sineğin olduğunu bildiğim yerlerde.