5 aylık kızım var. Çok şiddetli boğaz enfeksiyonu geçiriyorum ve dün baya ateşim yükseldi. Bugün antibiyotiğe başladım. Kızımı emziriyorum eczacı ilaçtan sonra 4 saat emzirmeyin mümkünse dedi. Kullanan anneler tecrübelerinizi ve uyguladıklarınızı yazar mısınız? Zorda kalmasam içmeyeceğim bebeğim için de üzülüyorum ama içmesem de toparlayamayacak gibiyim.