Senazz11 ben doktora sordugumda 2 aydan ıtıbaren kesebilirsiniz dedı. Size tavsıyem elektrıklı törpülerden almanız ılk basta tırnakları cok kucuk zır kesiliyor, kessenız bıle sıvrı kalıyo yüzünü çiziyor. Ebebekte 100 lıra gbı bır seydı. Ayak tırnaklarını 7-8 aylıkken kesmeye başladım.