Atesalpp Bebem 13 günlük 5 gündür falan sarılık var 14 e cıktı 10dan ne yapsam hızlı geçer saatte 1 emzirmeye başladım harici şunu yaptım değer düştü dediğiniz bır onerınız var mı
Elifasilhan Mama takviyesi verdim ve günlük 3 çay kaşığı su içirdim ne kadar çok çiş yaparsa okadar çabuk atlatıyolar
Atesalpp Elifasilhan Buse1509 ama sütüm yeterince var sağıyorum öyle verıyorum yetıyo yanı yine de mama versem mi
Cerence Atesalpp ay bunu ben de çok merak ediyorum ya. Benimde sütüm var ama sariligi duyan herkes maam önerdim ben de anlamadım. Süt olduğu halde mama verilmeli mi
cimcime1018 Atesalpp Hemen mamaya yönelme sütun yeterliyse. Bol bol emzir uyandırıp çok uyumasına izin verme. Zaten emzirdikce aticak cisiyle. Bizim de 12ydi değer. Hiç mama vermedim sutum yeterliydi
Buse1509 Cerence Aptamil kullandım ben. Doktorum her 2 emzirmeden sonra 30 cc mama vermemi söylemişti. İlk emzirdim aradan 1 saat geçti tekrar emzirdim emdikten hemen sonra mama yedirdim
Mrv28 15 in üzerine çıktıktan sonra yatış veriyorlar doktor bize öyle söylemişti şükür 11 in üzerine çıkmadı hızla geri düştü 1 hafta içinde
Cerence Buse1509 2. Enzirmenin peşinden beklemediniz yani demi meme verdikten hemen sonra mama verdiniz?
B_2603 Atesalpp mama vermiştim ve şekerli su vermiştim gece de mavi ışıkta yaptırmıştık çok şükür atlattık
Gulsumsagir5416 Atesalpp hastanede 1 gece ışık tedavisi aldı 3 ginlükken sarılıktı hastanede yattık 1 gece küvezde ışık aldı daha sonrada sürekli uyandırıp uyandırıp emzirdim emzirmek geçiriyor sabredeceksiniz ve hep emzireceksiniz