9 ay5 günlük kızım, ek gıdaya başlayalı su veriyorum ama pek sevmiyor. Her türlü biberon, şişe bardak denedim ama nafile sadece oynuyor, pipetle zorlada olsa içiyor biraz biraz. ne önerirsiniz? ilerde kendiliğinden içermi sizce? ek gıda ve anne sütü alıyor bebeğim. anne sütüde yetermi sice? elimden geldiğince veriyorum su içtiği kadar .. ;((