Selam arkadaşlar
Kızımın kolu cuma günü kaşınmaya başladı sinek ısırığı gibiydi daha önce sinek ısırdığında da gözü şişmişti
İzmir’de de şu ara sinek ısırığı vakaları bir hayli fazla kime gösterdiysem sinek ısırığı çocuklarımızı böyle yapıyor dedi
Dün avuç içi ve parmaklarına kadar yayıldığını görünce doktora götürdük doktor Zona dedi 😢😢 krem verdi sürüyoruz kontrole gideceğiz
Ya birinden bulaşır ya da aşırı stresten olur dedi
Biz aşırı stresten çıkardık ama bulaşıcılığı olan bir illetmiş
Aman dikkat edin alerjidir sinektir deyip geçmeyin
Erken tanı önemli
Bebişi Zona olan kimse varsa uyguladığı ek bir yöntem var mı Gıda olur bitkisel kürler olur varsa paylaşırsanız sevinirim 😇