Alihanemir Bebeğim 4 aylık oldu aşısı yapıldı ve ateşi oldu iki gün bununla beraber gribal enfeksiyon geçirdi Calpol verdim ama bu rahatsızlık ile idrarımız da azaldı eskiden 3 4 bez dolardı ama şimdi azaldı fikri bilgisi olan yardımcı olabilir mi
endlesslove Alihanemir Bende bugün aynı konudan başlık açtım nedenini merak ettiğim için ama çok bilgi veren olmadığı için aklımda hala bit soru işareti var.
Asafff__ Alihanemir bizim yazın böyle oldu idrar yolu enfeksiyonuydı bezlerine bakın kiremit rengindeyse çişi asırı kokuyorsa enfeksiyon olabilir inş. Degildir
Elif2302 Benim bebekler yoğun bakımdan çıkarken doktor mutlaka çişini takip et .3- kez çiş yapmıyorsa yeterince beslenmiyordur demişti.Yani beslenme ile orantılı benim kızım da eskiden bezin hakkını verirdi grip olunca şmdi iştahı yok doğal olarak çişte az