Selamlar 71 günlük bebeği var son 1 hafta 10 gündür gündüzleri yarım saat bazen 10 dk uyuyup uyanıyor uyanıncaya da hep bi huzursuz biraz oyalıyorum heralde uykusunu alamadındeyio tekrar uyutmaya çalışıyorum ama uyuturkende işkence gibi aşılarını oldu atak haftası mı aşı mı bilmiyorum ya da artık bundan sonra böyle mi olacak gündüz tuvalete bile zor gidiyorum bazen 🥹 sizin bebişlerin uyku durumları nasıl?