Kızlar oğlum bugün tam 11 aylık oldu ve benden hiç ayrılmıyor tamam bana ihtiyacı var biliyorum ama kanepede oturuyorum o yerde oyun oynarken bile yanına oturmamı istyor oyuncakları alıyor benim kucağıma gelip oturup oynuyor hiç bi iş yapamıyorum elim kolum bağlandı resmen kahvaltı bile edemiyorum her an kucak ve beni istiyor çok yoruldum acaba ben bişeyden korkuttumu diye düşünüyorum benim gitmemdenmi korkuyor anlamadım ki ne yapabilirim bi tavsiyeniz varmı nasıl birazda olsa rahatlaya bilirim🙁