Zlhaanne doktorum regl olmazsan telaş yapma dedi. Süt korur muhabbetine inanmadığım için eşimle ekstra dikkat ediyoruz. Normalde yasmin kullanırdım onun koruyuculuğuna çok inanıyorum. Bu hap cezerrette mi ne adı:) güvenemediğim için eşime içime boşalma diyorum. insan telaş yapıyor.:))