Kızlar selamm,
Bugün 10 günlük olduk, normal doğum yaptim, 22 kilo almistim 9 u gitti. Ama sürekli “ye ye tatli ye, şunu da ye, bunu da ye, agzina hep bir seyler at” cümleleri uçuşuyor evde😄 Ve yiyiyorum, hoşaf, meyve saglikli seylerde sınırsız tüketiyorum, en az 5 litre su iciyorum. Ekmegi tamamen kestim hamilelikten once de boyleydim. Ama bu gidisle baya agir kilo vercem gibi hissediyorum😄 Gelen giden agzima bisi tıkıyor. Siz de durumlar nasil/nasildi?