PatronBebek Kızımda 2 gündür yüksek ateş ve vücudunda döküntü var. Doktor beta olduğunu söyledi. Başına gelen var mı biraz tehlikeliymiş sanırım 😢
egemoms2 PatronBebek merhaba benim bebeğimde oldu 2 gündür ateşli, ne kadar sürdü ateşi acaba, kaç günde iyileşti