Bebeğim son 1 haftadır emzirirken tıkanıp duruyor artık emzirirken dua ede ede korkarak emzirmeye başladım kıpkırmızı oluyor ne yapcağımı bilemiyorum böyle bişey yaşayan oldu mu bebeğim 2 aylık daha önceden böyle tıkanma sorunu yaşamamıştım acaba bir rahatsızlığı mı oldu lütfen yardımcı olun biberonla beslenince tıkanmıyor sadece emzirirken olmaya başladı