Böyle bir post açacağım aklımın ucundan geçmezdi malum benim kızım gündüz asla uyumaz uyursa da kucağımda uyurdu. Gündüz uzun uyuması normal bir durum mu bu kadar uyuyunca endişelendim hiç basıma gelmediği için 😂 4 saattir uyuyor bir kere emzirdim onda bile uyanmadı emdi uyudu gerçekten bu kadar uyuması garibime gidiyor gündüz kaç saat uyuyor bebekleriniz ? Hala cok uyudu bişey mi oldu diye düşünüyorum.