OrhanAliibey Selam kızlar Antalya serıkte oturuyorum ama Antalya merkezde bildiğiniz daha önce gıttıgınız güzel bir çocuk doktoru varmı bebegımın Antalya’da doktoru var ama memnun degılım
aselkus_09 OrhanAliibey Kepez Akdeniz şifa hastanesinde Serkan Özen çok iyi. Konyaaltı Akdeniz şifa da ise Hüseyin Üskül çok iyi 👍
Passion_ OrhanAliibey biz Kerem yıldız a gidiyoruz medstar da sorum oldugunda ehatsapp dan falan yardımcı oluyor doğduğundan beri ondayız
Angelllll OrhanAliibey serikte aspendos hastanesinde yasemin hanım var ben o hastanede doğum yaptığımda 4 ay önce çocuk bölümünden yasemin hanım ilgilenmişti bana göre çok tatlı bir bayan gitmişmiydiniz yasemin hanıma
Bebekle_birgun OrhanAliibey doktor Birol Yüksel kendi muayanenesi var ve ben çok seviyorum çok mütavezi ve anneyi korkutmuyor Konyaaltı caddesi üzerinde Konyaaltı belediyesinin karşı çaprazı internette konumu var ben yanlış tarif etmeyeyim yine de 💕
Bebek_bey Tubasu gerçekten memnunmusunuz ben topcular hangi Dr gittiysem hüsran ayrıldım.10 günde 15 günde bi çağırıyorlar sonuçta çok zengin insanlar değiliz.ama dediğiniz Dr hiç gitmedim.bir de onu denemek istiyorum.14 ay kontrolüne götürmek istiyorum.
Tubasu Bebek_bey benim bebegım 5 aylık ben gidiyorum memnunum herseyi soruyorum beni dinliyor bebegımle güzel ışgılenıyor onunla oyun oynuyor
Passion_ Bebek_bey biz topçularda kerem yıldıza gidiyoruz çok memnunuz sürekli whatsapp dan yazıyorum cevap veriyor tek sorun baya yogun randevu almazsanız biraz fazla bekleyebilirsiniz siz kim de memnun kalmadınız.