Bu sabah şiddetli karın ağrısıyla hastaneye gitmek zorunda kaldım. Emzirdiğimi söylemeyi unuttum. Serumu taktiktam sonra eşim doktora söyledi. Serumun içinde ne ağrı kesici var diye biliyorum. Doktor 8 saat sonra emzir dedi sadece anne sütü içiyor. Mamayı verince midesi bulandı istemedi. Biberonu tutmadı. Çay kaşığıyla biraz verdim. Doymadı diye hissediyorum. Başına gelen var mı ? Siz nasıl yaptınız