Bebişim 4,5 aylık kızlar. Hamileliğimin bitmesine 3 ay varken başladım. Anneliğe alışana kadar biraz ara verdim şimdi 2 haftadır tekrar devam ediyorum. Mat ve Türkçem zaten iyi ama tarih coğrafya berbat ötesi. O yüzden şuan ağırlıklı tarih çalışıyorum. Geçtiğimiz yıl çalışmamıştım 74 aldım. Hedefim şuan 90 almak. 85 alsam atanıyorum her türlü. Valla eşim diyor ki gerekirse aç kalalım yemek yapma evi bok götürsün bi bebişime bak bi ders çalış. Bende ağırlığı derse verdim her boşlukta çalışıyorum. Sizde durumlar nedir var mı azimle çalışan. Birbirimize motive olalım