09012023 Kızlar 5 ay 10 gün önce normal doğum yaptım bu ikinci doğumum ilki de normaldi herşey yolunda oldu onda. bunda lohusa kanamam falan normaldi ama 10 günde bir hafta da Bi kanamam oluyo başına gelen var mı doktora gidicem ama sormak istedim
Alabilgic3434 09012023 ilk çocuğum sezaryen oldum 5 ay sonra adet olmaya başladım düzensizdi başlarda bazen geçiyordu bazen 15 gün sonra oluyordum soğan suyu yaptım 11 aylıkken oğlum ondan sonra düzene girdi arada hacamat oluyorum oda iyi geldi
09012023 Alabilgic3434 teşekkür ederim bende düşünüyorum hacemat ama biraz daha vakit geçsin istiyorum. 10 gün de bir olması yordu beni gerçekten