Emine1234 benim bebeklerimde 14 aylik biri 10 biri 8,6 kg. Her ay düzenli kilo alımları var. Evet zayif görünebilir ama sağlığında yemesinde bir problem yok. Her birey farklıdır. Kimisinin metabolizması hizlidir kimisinin yavas. Kimisi 8 aylikken emekler kimisi 11 aylikken. İkisini ayni kefeye koymayın lutfen. Her bebegin gelişimi farklıdır. Onemli olan sağlıkli olmaları.