Merhaba sevgili anneler. Benim bebeğim yakında 3 aylık olacak. Son 2-3 gündür memeye gelince ağlama, tutup hemen kendini geri atma, çok az emme gibi sorunlarımız var. Normalde gündüz 2 saatte emen bebeğim artık 4 saatte bir ancak emiyor. Genel olarak çok huzursuz değil uyuyor aç olsa uyumaz diyorum ama. Eli sürekli ağzında keşif için biliyorum, ayrıca dili de hep yalanıyor gibi dışarıda, açtır diye 2 saate meme teklif ediyorum ama ağlıyor memeye gelince. Ancak çook acıkırsa rahat emiyor ve geceleri uykuluyken.
Havalar çok ısındı ev çok sıcak acaba ondan mı? Atak haftasındayız bir de sanırım o da etkili. Bir de sütüm tazyikli geliyor. Makas yöntemi ile emziriyorum ama nafile.
Nasıl yeneceğiz önerilerinizi bekliyorum.