esraa_ bende hiçbir şey yemiyordum sadece şehriye,tarhana çorbası tavuk ,patates falan. ama doktorumuz sadece süt içme kurufasülye yeme.diğer her şeyi yiyebilrisin nohut bile yiyebilirsin dedi. Bende artık yiyorum.nohut mercimek hala yemedim tabi ama yoğurt, sütlaç vs.yiyorum şükür bişey olmadı