Resmiye1 Doğum sonrası rapor ücretlerini aldınız mı doğum yapalı 3 ay oldu hala yatmadı malesef Kac ay sonra yatıyor bilgisi olan var mı?
Menessasmom Resmiye1 doğumdan sonra 8 haftanız bittiği zaman kısa bi süre içinde yatırıyolar yatması lazımdı aslında biraz gecikmiş sgk yı arayıp sorun
Senazz11 Resmiye1 doğum öncesi raporum doğum yaptıktan 10gun sonra yattı şuan ise sonrası raporum içerde temmuzda bitiyor erken doğum olduğu için 1. Raporda 9.000 aldm 2. Yi bekliyorum bide e devletten rapor yazınca orda ödeme miktarı yazıyor rapor bittiyse
ElifDefne3535 Resmiye1 öncelikle iş yerinizle görüşün onların onaylaması gerek ya da 170 i arayıp bilgi alın onay verildiyse ne zaman alırım diyerek kayıt açtırın hemen yatıyor ben ay ay almıştım
Resmiye1 Menessasmom aradım deprem bölgesinde olduğum icin sgk yeni çalışmaya başlamış öyle söylemişlerdi ama neredeyse üzerinden 1 ay geçti
Resmiye1 Senazz11 evet benim de doğum öncesi hemen yattı 8450 tl ama malesef doğum sonrası baya gecikti
Resmiye1 ElifDefne3535 raporum onaylanmış 170 i aradığımda da Hatay da deprem bölgesindeyim sgk nım yoğunluğuna göre değiştiğini söylediler
Senazz11 burccuaslaan beni 6. Aydan işten çıkardılar eşim kendi şirketinde asgari ile çalışıyor gösterdi