P2044 merhaba, yeni gördüm kusura bakmayın.. ben gece ağlasa bile bir şekilde sakinleştirdim ve asla emzirmedim. İlk 2 gece çok zordu çok ağladı mutfağa gidip yere yattı ağladı ama sarıldık tekrar uyuyana kadar. 3. Gece de kalktı ağladı ama kısa süre sonra uyudu geri 4. Gece hiç uyanmadı öyle atlatmıştık 1.5 yaşta