Mommymom_ ohh çok iyi çok sevindim rahatlamıştır minik 🥰 fazla geleni çıkarır zaten 2,5 aylık olduklarında 120 cc içmeye başlıyorlarmış bende 90 veriyordum mızmızlandığı zaman gazı var sanıyordum doktorumuz gazlı bir bebeğe benzemiyor o açlık ağlamasıdır demişti 120 içtiğimiz günden beri keyfimiz yerinde 😂 sağlıkla büyüsünler bol bol içsinler ♥️