Trilece Merhaba kızlar kullandığınız memnun kaldığınız ekranı olan bebek kamera önerilerinizi yazabilir misiniz , özellikle şarj sıkıntısı çok olmayan modelleri resim, veya tam marka model adı şeklinde paylaşırsanız sevinirim teşekkürler 🌸
Menessasmom Trilece bende bakıyorum bu ara ihtiyacım var ekranlı motorola ve weewel markasında var benim bildiğim
yagizinannesiiiiiiiiii Trilece weewel kullanıyorum evin içinde bile ara ara çekmiyor pişman oldum bu sorun olmasa gayet güzel
Hafsaninanasi Trilece ben Tapo c200 kullanıyorum Wi-Fi Li telefondan izliyorsunuz. Şarjlı değil prize takılı şekilde duruyor ama pek elektrik yakmıyor faturamda bi değişiklik farketmedim. Hareket algılama özelliği ile anında telefona bildirim geliyo ve zifiri karanlıkta bile mükemmel görüntü kalitesi tavsiye ederim.
Stresbabacimstress Trilece wewell kullanıyorum ben çok memnunum sadece kablolu olması biraz sıkıntı hem kamera hem monitörü var.
Trilece Menessasmom bende weweel ve e bebek vtech markasına baktım bebevoda ilgimi çekti ama sanırım bütün kameralı ekranlı ürünlerde şarj vs sıkıntısı batarya problemi oluyor sırf bu yüzden arayışım uzadı
Menessasmom Trilece evet bende dolap uygulamasından ikinci el bakıyordum malum fiyatlar çok pahalı. Genelde herkes artık şarj kablosu takılı halde kullandığını yazmış ama öylede sıkıntı olmuyormuş gittiği yere kadar gider diyorum bende alıcam yakında inşallah
Trilece yagizinannesiiiiiiiiii çokta satıyor önerildiği için ama batarya vs problemi yaşıyor kimisidr weewell de
Trilece Hafsaninanasi anladım teşekkür ederim 🥰 ekranlı arayisindayim bakalım inşallah bulurum kafama yatan 🙏
ShuraMeyra Trilece ben direk kamera aldım. Telefonda uygulaması var esimdede bendede. Sabah kalkınca asagı götürüyorum kamerayı o zamanda esim bizi izliyo isyerindeyken bence bebek kameralarından daha ucuz ilk kıızmda babyfon almıstık telsizli görüntülü onu begenmedim bence kamera daha mantıklı ve sonrada kullanıslı oluyo tatike gidince kapı girisine koyuyorsunuz cok islevsel
yagmurkokusu_ Bebek kamerasıyla başım dertte xiaomi aldık sorun çıktı geri iade ettik geçen de de neutron aldık oda 360 dönen değilmiş ama çok güzeldi yani dönme haricinde gece görüşü olsun çok beğendik telefon bildirimi de uğraştım ettim buldum ayarladım dönme haricinde güzel bir kameraydı şimdi tekrar neutron alacağım 360 derece dönebileni tercih edeceğim.