Liliyy biz de kiradaydık ev sahibi evine gelecekmiş dedim ki Allah razı olsun yoksa benim kocam daha coook kalırdı kirada. Biz 3+1 140 m2 1.600 aldık ama dolapları felan da biz yaptırıyoruz. Normalde bizim burda evler 2-2.300 felan bu evi şans eseri bulduk hem yol üstü hem güneş alıyor hemde sıfır daire. Rabbime şükürler olsun