UmayNaz2019 biz evlenirken borç yapmadık. Her şeyden mahrum kaldık maalesef. Ne nişan ne düğün. Hepsi sadeydi. Sade nikah falan. Herşeyi hesaplı almaya çalıştık. Daha dogrusu benim çeyizi tamdı ama eşime düşenleri o şekilde uygun almaya çalıştıkki evlendiğimiz de altın satmayalım yada borç ödemeyelim diye. Neyseki öyle oldu sadece mobilya borcu var o da 9 bin falan.ben çalışmadım eşim ödedi. Sonra bebeğimiz oldu. Düğünde hiç takı gelmedi. Kaynanam hiç Bi yere gitmemiş çünkü. Dolayısıyla kimse de onun oğluna getirmedi.neyse eşimin bekarken yaptıgı altınlar kaldı sadece elimizde. 30 bin falan. 10 bin kadar da benim ailemin yaptıgı tutuyor. Bizde tokilere bilmem neye yazıldı çıkmadı. Çıksaydı peşinat olarak verip taksit ödeyecektik.şu sıralar tokilere geri evleri devredenler varmış. Ödeyemeyenler. Onlara bakıyoruz. İnşallah olursa hemen elimizdeki parayı verip taksit ödemeyi düşünüyoruz. Ha şuandada kaynanamla alt üst oturuyorum. Kira vermiyorsunuz en azından demeyin kiradan fazla para yediriyoruz diyebilirim. Kirada otursak daha mantıklıydı yani 🤷♀️ diğer Türlü peşin ev almak krediyle almak falanda çok zor. En kötü ev olmuş 200 bin. Elimizdeki para taş çatlasın 50 çıkar