3 yaşında Kızıma boğaz iltihabı dendi, ateş sebebiyle götürmüştük doktor antibiyotik ve hava verdi ateş düşürücüleri de dönüşümlü kullan dedi. İlk gece her şey kolaydı havasını da aldı ilacını da içti. Sonra ne olduysa herkes seferber oldu antibiyotik de içmiyor hava da almıyor, kaç kişi denedik ikna olmadı, en sevdiği arkadaşlarını da çağırdım ikna olmadı, zorla denedim sıkıştırıp kusana kadar ağladı sanki canını alıyormuşum gibi sadece ateş düşürücü içiyor tadı güzel diye antibiyotik almıyor hava makinesinden de korkuyor mu anlamıyorum soruyorum canım sıkılıyor diyor her şeyi veriyorum eline arkadaşlarını çağırıyorum yine yok en son artık başlarım böyle işe diye bıraktım. Her gün düzenli dışarı çıkarıp temiz hava aldırıyorum, bol su veriyorum, yediği kadar çorba vs veriyorum yapabildiklerim bu kadar işe yarar mı bilmiyorum ama cidden ikna olmuyor bundan sonra zaten yazarlarsa iğne falan yazdırmayı düşünüyorum iyileşmesi de gecikiyor böyle kahroluyorum