Kızlar selam. Evlendiğimizden beri ev konusunda hiç şanslı olamadık. İlk evimiZ baya eski bir binaydı hatta eşim orda tek yaşıyordu evlenmeden önce. Dedim ki bişey olmaz zaten burda kalıcı değiliz(eşim polis) idare edilir bikaç sene. Taşınma masrafı yapmayalım para cebimize kalsın. Sonra ev sorun cıkarmaya basladı böceği biti ıvırı zıvırı, o zamanda böyle kararsızdım ev bakıp bakıp yok oturalım gerek yok düzen bozmaya dedik, sonra bir gün evi su bastı. Ev bizi kustu resmen öyle cıktık. Şimdi yine benzer sorunlarla karşı karşıyayız. Halbıki buraya ne ümitlerle taşınmıştım ağustosda anca 2 yıl olacak. Ev sahibi zaten ihtar çekmişti o apayrı bir konu, ama be olursa olsun mahkemeye kadar götürecektik işi. Evin ruhubet sorunu ortaya cıkana kadar… bebekten dolayı bu sene kalorifer baya yandı diye midir nedir evde herşey küflenmeye yüz tutmuş. Yorganlarım leş gibi rutubet kokuyor, çamaşırları yağmurlu günlerde mecbur kücük odada kurutuyordum o odadaki baza falan bildiğin tahtası içine çekmiş. Mutfak dolaplarının arkasındaki suntalardan bikaçı yine kokuyor. Havalandırıyorum geçiyor sonra kapatınca tekrar kokuyor, çözümü varmı varsa işe yarar mı bilemiyorum. Bu evde kalsam bunlardan başka sorun cıkarır mı bana bilemiyorum. Ki zaten baska sorun cıkmasa da o koku baslı basına sorun. E kış gelecek yine içerde kurutcam mecbur çamaşırları. Bu arada içerde kuruyan çamaşırlar böle kurusa da bi tuhaf kokuyordu kül gibi. Bu arada bir de arakat yani son kt olsa ne olacak hiç bilmiyorum ona rağmen ev nefes almıyor gibi ama ilk sene hiç böyle bir sorun yoktu neden bu sene patlak verdi anlamadım. E hadi taşınalım desek bi sürü masraf yine hala acaba kalsak idare edebilir miyiz diye düşünüyorum salak mıyım neyim, sonra da bir evlere bakıyorum off bu ev cok güzelmiş keşke cıksak diyorum. Aradan bir saat geçiyor otur oturduğun yerde seneye kaloriferleri açmassın çok içerde nem birikmez koku olmaz diyorum. Artık kafayı yicem. Bebeğimde zaten küçük ve aşırı zor kime bırakcam da taşıncam o da düşündürüyor beni. Ay baya uzun oldu buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim, benim göremediğim bir detay vardır belki tavsiyelerinizi bekliyorum🌸