Kızlar 6. Ayda depremden beri kızımın kilo alımı çok yavaşladı neredeyse hiç kilo almıyor şuna 10 aylık 7.600 6. Ayda 7 kiloydu sağlığı iyi şükür. Nasıl beslemem lazım acaba anne sütüm mü yetersiz kalıyor bilemiyorum . Günde 3 defa ara öğünlerde var besliyorum ne kader yerse acayip zorlamıyorum ama bir su bardağının 3/2 si kadar yediriyorum her öğün. Aşırı hareketli ve diş de çıkarıyor ishal vs hiç olmadu şükür dişten kaynaklı rahatsızlığı olmadı. Kısaca kilo alımı için ne yapmalıyım sağlıklı önwrwbileceğiniz mönüler var mi ? Pirinç unu bebe bisküvisi çok vermek istemiyorum ama bir kaç gün oldu onları da veriyorum