Durukusum-10 Merhaba, doğum yapalı 4 ay oldu kontrol için gittiğimde rahim ağzında yara olduğu görüldü. İki işlem uygulanıyormuş yakma ve dondurma. Doktor yakma işlemi yapacağız dedi ama yaptıran bilgisi olan var mı hangisi daha iyi ?
bebek-kaya Durukusum-10 15 gün önce dondurma işlemi kritoterapi yapıldı bana duyduğuma göre daha iyiymiş ama doktor her halukarda tekrarlama olasılığının olduğunu söyledi