Bebeğim e dün ayak damarından serum takılacaktı bırakmadı kendini çok kastı ayak damarından kan alındı çok ağladı ve çok kastı kendini dünden beri yürüyemiyor ayakta dahi duramıyor bu durumu yaşayan var mı ya da ne olmuş olabilir aklım çıkacak yardım edin