Yani hiiç takılmam normalde, eskiden çok zayıftım hep 50-51 arası gidip geliyordum. Doğumdan sonra bişeyler oldu bana, iştahım da çok. Göbeğimden rahatsızım sadece, spora gidecek zamanım yok zaten bebeğimi kimseye emanet edemem. Ben şunu yaptım çok işe yaradı dediğiniz yöntem var mı❤️ tabi eşim sonradan şaka yaptım dedi ama her şakada gerçeklik payı vardır 🤦🏻♀️ şuan 60lardayım bu arada, göbeğim çok rahatsız ediyoorr🥹