Merhaba bayanlar,
Doğum yapalı 42 gün oldu. İlk zaman göğüs ucum yok diye kızımı silikon uçla emziriyordum daha sonra kendi göğsümü alması için çok uğraştım ve 15. Günün sonunda kızım göğsümü aldı. Ama o sıra da göğsümü tutması için çok uğraştığım için kızım kilo alamadı aksine doğum kilosunun hala altındaydı doktor da mama ver dedi evet ben mama vermeye başladım. Ama mama verdikçe benden uzaklaştı artık emmemeye başladı ve ben Kaşık biberon aldım meme reddi olmasın diye ama kaşık biberondan mama lıkır lıkır gittiği için ona alıştı. Ve bu arada sütüm azaldı göğsümden az süt geldiği için göğsümü aldığında sinirleniyor ve ağlayarak kendini geri
İtiyor. Şimdi 2 gündür eds sistemini deniyorum. Eds sistemini kuruyorum göğsümle beraber hortumuda ağzına vermeye çalışıyorum bu şekilde bebek hem mama yiyor hem göğsümü emmiş oluyor hem emdikçe sütüm artar diye düşünüyorum. Ama ben o hortumu koymayı birtürlü beceremiyorum çok zorlanıyorum hiç durmuyor bazen oluyor gibi bazen çok ağlıyor birtürlü beceremiyorum ne yapmam lazımm yaaaa bir de bazen göğsümü tutturana kadar da mama soğumuş oluyor ne yapacağımı şaşırdım artık yaaaa herşeyi denedim kızım emsin istiyorum mamaya karşı değilim mama yine veririm ama arada anne sütü de alsın istiyorum 😞😞😞