Arkadaslar merhaba 4 aylik olduk saglik ocagi kan damlasi verdi doktorumuza gidince sorucam ama burdada sormak istedim herkes kullaniyormu kan damlasini yada tahlil yapildiktan sonra kan degerleri dusuk cikarsami kullaniyo ve kan damlasinda tavsiye ediceniz bir marka varmi